Postup při reklamaci

Postup při reklamaci

Postup při reklamaci

Reklamací rozumíme případ, pokud je zakoupené zboží vadné (má vady).
Pokud se nejedná o reklamaci vady, tedy chcete zboží vrátit bezvadný zboží, postupujte prosím podle návodu uvedeného tu.

1. Zákonná záruční doba na veškeré zboží je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Reklamaci uplatněte ihned a bez zbytečného odkladu.

2. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené v eshopu www.zavesy-latky.cz. Dokladem o koupi je faktura, která slouží zároveň jako dodací a záruční list.

3. Před převzetím zásilky od kurýra si na místě zkontrolujte, zda zásilka není poškozena. V případě rozsáhlého poškození (roztržení obalu, deformace ...) doporučujeme zásilku nepřevzít. Na již převzaté zásilky reklamace na mechanické poškození zboží nepřijímáme.

4. Reklamované zboží je nutné doručit na adresu:

BALUX s.r.o.
Pekná cesta 2 / a
831 54 Bratislava
Slovensko
Zboží neposílejte na dobírku, balík Vám bude vrácen. Doporučujeme podat zásilku doporučeně a s poistením.

Tovar lze reklamovat také přímo v naší prodejně (stejná adresa).

5. K výrobku přibalte vyplněný reklamační formulář. Reklamace bude vyřízena do 30 dní.

6. Při odstranitelné vadě je reklamace ukončena předáním opraveného zboží nebo výměnou zboží. Podrobnější informace k reklamacím a způsobem jejího vybavení naleznete v Reklamačním řádu.

7. Dovolujeme si Vás upozornit, že při mechanickém poškození zboží z důvodu nepřiměřeného zacházení ze strany zákazníka nebude možné reklamaci uznat. Prosíme Vás proto, abyste zvážili, zda je reklamovaná vada oprávněná a zda skutečně jde o technologickou vadu.